Zelišča

Vadba za intenziven trening

July 24, 2016

V enem izmed prejšnjih člankov, smo vam predstavili nekatere vadbe, ki so se stopnjevale kar se zahtevnosti tiče. Tokrat vam predstavljamo vadbe, ki so namenjene predvsem tistim že izkušenim tekačem.

1. Hitra vadba

Bi si želeli v enem dnevu opraviti več vadb a enostavno nimate časa za vse skupaj? Potem je najbolje, da se osredotočite na te 20-minutne vadbe, katere bodo zagotovo velik izziv za vsakega. V vadbi dolgi 20 minut se aktivno spreminja hitrost in naklon, kar le še dodatno oteži vse skupaj.

workout

2. Preko vseh meja

Si želite izboljšati osebne rekorde, prestaviti meje zmogljivosti? Ste pripravljeni vadbo popeljati na povsem drug nivo, kjer boste svoje telo postavili na preizkušnjo in sami sebe potisnili preko vseh meja? Potem je to vadba, ki jo morate preizkusiti. Ta poteka tako, da se vseskozi povečujejo intervali šprintov, pri katerih se povišuje hitrost. Močno potenje zagotovljeno!

3. 500 kalorij

Že iz samega imena vadbe lahko sklepamo, da bomo z njo pokurili okoli 500 kalorij. V kolikor imate uro časa, potem morate poskusiti to visoko intenzivno vadbo. Z njo ne boste izgubili samo kalorije ampak tudi občutno količino maščobe.

4. Vadba z naklonom

Pogrešate tek po hribih? Tudi to lahko »pričaramo« s pomočjo tekalne steze! Vadba zajema intervale teka v hrib z različnimi nakloni, katere spreminjate glede na lastne zmogljivosti. Naklon in še dodatna hitrost sta zmagovalna kombinacija v boju z odvečnimi kilogrami!
Kar se tiče teh vadb na tekalni stezi je stvar sledeča – pri vsaki resnično dobro premislite ali ste jo sposobni speljati tako kot je potrebno? Kajti polovičarsko opravljena naloga je slabše kot da ne bi nič storili. Dajte vse od sebe, velja?

V isti kategoriji preberite še:


Categories: Zdravje