Zelišča

Uravnotežena fitnes prehrana je ključ do uspeha

December 14, 2016

Prehrana je en najpomembnejših delov našega življenja. Vpliva na naše razpoloženje, na našo telesno težo in splošno počutje. Uravnotežena fitnes prehrana daje v kombinaciji z vadbo neverjetne rezultate.

Fitnes prehrana lahko zniža telesno težo in zviša količino mišic

Uravnotežena fitnes prehrana vpliva na rast, razvoj in obnovo mišic. S hrano ali prehranskimi dopolnili vnašamo vitamine, aminokisline, minerale in maščobe. Najbolj uravnotežena fitnes prehrana zvišuje športne rezultate, pospeši okrevanje in regeneracijo telesa, znižuje telesno težo in izboljša naše zdravstveno stanje. Telo brez hranil tega ne more doseči.

Stradanje ni rešitev

Stradanje ima obilo negativnih vplivov na naše telo. Vpliva na prebavo, presnovo, stanje notranjih organov, utrujenost, vrtoglavico in podobno. Uravnotežena fitnes prehrana pripomore k izgubi telesne teže brez neučinkovitega in škodljivega stradanja. Vsaj eno uro pred vadbo morate zaužiti kompleksne ogljikove hidrate, kot so riž, ovseni kosmiči ali testenine in beljakovine v smislu perutnine in rib. Izogibajte se nasičenim maščobam, sladkorju in omakam. Po treningu vnesite v telo proteine in kreatin za regeneracijo in oblikovanje mišic.

Užijte dovolj vode

Pred treningom, med treningom in po treningu užijte dovolj vode. Dehidracija vpliva na zmanjšanje mišične moči ter na pojav krčev in bolečin v mišicah in sklepih. Dehidracija se kaže tudi v obliki utrujenosti, izgubi ravnotežja in podobno. Fitnes prehrana mora poleg zdrave hrane in prehranskih dopolnil vsebovati tudi vodo. Pred intenzivno vadbo spijte vsaj pol litra vode, med vadbo vsaj 1 dl na 20 minut, po vadbi pa počasi hidrirajte telo, tako, da spijte skupno čez dan vsaj 3 litre vode.

Hrano za mišice užijte v eni uri po treningu

Maksimalni učinek vadbe boste dosegli z vnosom dovolj velike količine proteinov in ogljikovih hidratov pred in po vadbi. Fitnes prehrana po treningu mora vsebovati vsaj 50 gramov ogljikovih hidratov ter 15 gramov beljakovin. Proteinske praške in ogljikove hidrate užijte v eni uri po končanem treningu, saj mišice potrebujejo hrano za regeneracijo in oblikovanje.

V isti kategoriji preberite še:


Categories: Prehrana